سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :2
کل بازدید :32467
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/2/9
6:47 ع


پرواز روح در متافیزیک
به قلم:مهران موللی(مربی متافیزیک)


پرواز روح که به آن " برون فکنی" یا "OUT OF BODY" (O.O.B) نیز می گویند، قدیمی ترین پدیده فراحسی است و بررسی های آماری زیادی ثابت کرده ا ند در دنیای غرب در هر 5 نفر، هر نفر حداقل یک تجربه خروج از جسم ارادی و آگاهانه را داشته که می توانند با جزئیات کامل بیاد آورند.البته پرواز روح پدیده ای است که تمام انسانها بصورت غیر ارادی در خواب انجام می دهند،ولی معمولاً چون در خواب آگاهی وجود ندارد، نمی توانند جزئیات آن را به یاد آورند.خروج روح، انسان را به دنیایی متفاوت آشنا کرده و به اکتشافات درونی نائل می کند. این پدیده فراحسی وجود دنیای دیگر را اثبات و این که بعد از مرگ، انسان تماماً از بین می رود را مردود می سازد.
البته باید توجه داشت که در پرواز یا خروج روح، روح انسان از بدن جدا نمی شود، بلکه "پریسپری" یا کالبد اختری انسان خارج می شود . کالبد اختری، کالبدی است که 50% از روح و 50% از ماده است وچون روح و جسم دو چیز کاملاً متضاد یکدیگر هستند، خداوند پریسپری را بین این دو خلق نموده تا بتوانند در کنار یکدیگر باشند.از اینرو، روح فقط زمانی از جسم خارج می شود که فرد بمیرد. اگر انسانی در اثر حادثه ای مثل: سکته قلبی و شوک عصبی موقتاً: ضربان قلب، گردش خون و تنفس او قطع بشود ، ولی ریسمان نقره ای( ریسمانی است از جنس اِتِر که کالبد اختری را به جسم فیزیکی وصل می کند ) همچنان به بدن متصل باشد، فرد مذکور همچنان زنده است که به این پدیده " مرگ کاذب" می گویند. به این دلیل است که معمولاً مرده را سریعاً خاک نمی کنند، چون بارها اتفاق افتاده مرده هایی که در غسالخانه زنده شده اند.
متاسفانه سازمانهای جاسوسی کشورهای غربی بویژه بویژه سازمان سیا(امریکا) حدود 4 دهه است که بودجه های کلانی صرف این کار کرده است و افرادی در اختیار دارد که می توانند روح وآگاهی خود را به درون پایگاههای نظامی کشورهای دیگر برده و جاسوسی کنند.بعنوان نمونه:یافتن ودستگیری بن لادن در پاکستان توسط نیروهای آمریکا یی در واقع به کمک نیروی تله پاتی و خروج روح سایکیکهای سازمان سیا انجام گرفت.
تجارب و آزمایشات پرواز روح از طریق هیپنوتیزم:
1) دکتر "جان بجورخِم" روانشناس سوئدی، دختری را پس از هیپنوتیزم به خانه اش( خانه دختر) که در فاصله چند کیلومتری قرار داشت، فرستاد. سوژه حتی توانست یکی از تیترهای روزنامه ای را که پدرش در حال خواندن بود بگوید.دقایقی بعد از جلسه هیپنوتیزم، والدینش به دختر تلفن کردند و گفتند که تصویر شبح گونه ای از دخترشان را در منزل دیده اند.
2) آقای رضا جمالیان مترجم محترم کتابهای متافیزیک، یکی از تجربه های خود را چنین بیان می کند: " یک بار یکی از اقوام خود را هیپنوتیزم کرده و پس از خروج روح، سوژه را به اراک ( شهر زادگاهم) فرستادم تا از خواهر و برادرهایم مطالبی بگوید، سوژه، برادرهایم را در خانه پیدا نکرد ولی در مراجعه به خانه خواهرم با وحشت گفت از اینجا برویم. وقتی علت را پرسیدم گفت: همه لباس سیاه پوشیده و برای مرده ای گریه می کنند. فردا که به اراک تماس گرفتم متوجه شدم در همان زمان در خانه خواهرم مجلس سوگواری برای مرگ جوانی از خانواده شوهرش برقرار بوده است."
مراحل مختلف پرواز روحی:
1).اتواِسکوپی:وقتی پریسپری فرد از بدن جدا شود و جسم خودش را ببیند، به این پدیده اتو اسکوپی می گویند و رایج ترین نوع تجربه برون فکنی روحی است .
2). سفرهای روحی دنیوی:بعد از اتواسکوپی، سوژه می تواند از مکان (منزل) خارج شده و در دنیای مادی به فواصل دور برود.
3). سفرهای روحی اثیری:پس از سفر در دنیای خاکی و پیشرفت در تمرینات، می توان به عالم اثیری که جایگاه موجودات غیر فیزیکی و ارواح است سفر کرد. تا به حال چند نفر از شاگردانم که مدیوم بودند موفق شدند در عالم اثیری پروازهای روحی داشته باشند.
خطرات پرواز روح
1). یکی از عمده ترین خطرات برون فلکی و پرواز روح آن است که کالبد اختری فرد پس از خارج شدن تحت تاثیر ارواح خبیث و نیروهای منفی که در بُعد اثیری هستند قرار بگیرد و شخص بدون اینکه از این تأثیرات منفی آگاه باشد پس از برگشت به جسم فیزیکی، حس می کند روح وجسمش آسیب دیده اند. برای حفاظت از این گونه تأثیرات منفی، 2 عمل باید انجام داد: الف) بستن حصار و پوشش محافظتی اطراف بدن و هاله ب)گرفتن راهنمای روحی

2). از دیگر خطرات پرواز روح، تمرین از طریق کتاب یا CD است. کسانی که بدون استاد،تمرین پرواز روح انجام میدهند، ممکن است در حالت خلسه عمیق، شدیداً از این بترسند که دیگر به جسم برنگردند که همین امر باعث می شود پریسپری صحیح به جسم برنگردد یا یکی از ریسمانهای نقره ای پاره شود. به این دلیل، بنده شخصاً افرادی را دیده ام که بعلت پرواز روحی بدون استاد، در زندگی عادی به حالت اغماء رفته یادچارمشکلات دیگرشده اند. پس سعی کنید حتماً زیر نظر استاد برون فکنی را بیاموزید.

اگر مایل به دریافت کتاب وسی دی های نگارنده بوده یا سوالی دارید و یا قصد فراگیری رشته های متافیزیک:هیپنوتیزم ،مدی تیشن ، تله پاتی،پرواز روح و...زیر نظرنگارنده داشته باشید،می توانید با شماره: 09173151460 تماس بگیرید.

99

93/11/13::: 11:38 ص
نظر()