سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :4
کل بازدید :32430
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/2/1
11:5 ص


پرواز روح در متافیزیک
به قلم:مهران موللی(مربی متافیزیک)


پرواز روح که به آن " برون فکنی" یا "OUT OF BODY" (O.O.B) نیز می گویند، قدیمی ترین پدیده فراحسی است و بررسی های آماری زیادی ثابت کرده ا ند در دنیای غرب در هر 5 نفر، هر نفر حداقل یک تجربه خروج از جسم ارادی و آگاهانه را داشته که می توانند با جزئیات کامل بیاد آورند.البته پرواز روح پدیده ای است که تمام انسانها بصورت غیر ارادی در خواب انجام می دهند،ولی معمولاً چون در خواب آگاهی وجود ندارد، نمی توانند جزئیات آن را به یاد آورند.خروج روح، انسان را به دنیایی متفاوت آشنا کرده و به اکتشافات درونی نائل می کند. این پدیده فراحسی وجود دنیای دیگر را اثبات و این که بعد از مرگ، انسان تماماً از بین می رود را مردود می سازد.
البته باید توجه داشت که در پرواز یا خروج روح، روح انسان از بدن جدا نمی شود، بلکه "پریسپری" یا کالبد اختری انسان خارج می شود . کالبد اختری، کالبدی است که 50% از روح و 50% از ماده است وچون روح و جسم دو چیز کاملاً متضاد یکدیگر هستند، خداوند پریسپری را بین این دو خلق نموده تا بتوانند در کنار یکدیگر باشند.از اینرو، روح فقط زمانی از جسم خارج می شود که فرد بمیرد. اگر انسانی در اثر حادثه ای مثل: سکته قلبی و شوک عصبی موقتاً: ضربان قلب، گردش خون و تنفس او قطع بشود ، ولی ریسمان نقره ای( ریسمانی است از جنس اِتِر که کالبد اختری را به جسم فیزیکی وصل می کند ) همچنان به بدن متصل باشد، فرد مذکور همچنان زنده است که به این پدیده " مرگ کاذب" می گویند. به این دلیل است که معمولاً مرده را سریعاً خاک نمی کنند، چون بارها اتفاق افتاده مرده هایی که در غسالخانه زنده شده اند.
متاسفانه سازمانهای جاسوسی کشورهای غربی بویژه بویژه سازمان سیا(امریکا) حدود 4 دهه است که بودجه های کلانی صرف این کار کرده است و افرادی در اختیار دارد که می توانند روح وآگاهی خود را به درون پایگاههای نظامی کشورهای دیگر برده و جاسوسی کنند.بعنوان نمونه:یافتن ودستگیری بن لادن در پاکستان توسط نیروهای آمریکا یی در واقع به کمک نیروی تله پاتی و خروج روح سایکیکهای سازمان سیا انجام گرفت.
تجارب و آزمایشات پرواز روح از طریق هیپنوتیزم:
1) دکتر "جان بجورخِم" روانشناس سوئدی، دختری را پس از هیپنوتیزم به خانه اش( خانه دختر) که در فاصله چند کیلومتری قرار داشت، فرستاد. سوژه حتی توانست یکی از تیترهای روزنامه ای را که پدرش در حال خواندن بود بگوید.دقایقی بعد از جلسه هیپنوتیزم، والدینش به دختر تلفن کردند و گفتند که تصویر شبح گونه ای از دخترشان را در منزل دیده اند.
2) آقای رضا جمالیان مترجم محترم کتابهای متافیزیک، یکی از تجربه های خود را چنین بیان می کند: " یک بار یکی از اقوام خود را هیپنوتیزم کرده و پس از خروج روح، سوژه را به اراک ( شهر زادگاهم) فرستادم تا از خواهر و برادرهایم مطالبی بگوید، سوژه، برادرهایم را در خانه پیدا نکرد ولی در مراجعه به خانه خواهرم با وحشت گفت از اینجا برویم. وقتی علت را پرسیدم گفت: همه لباس سیاه پوشیده و برای مرده ای گریه می کنند. فردا که به اراک تماس گرفتم متوجه شدم در همان زمان در خانه خواهرم مجلس سوگواری برای مرگ جوانی از خانواده شوهرش برقرار بوده است."
مراحل مختلف پرواز روحی:
1).اتواِسکوپی:وقتی پریسپری فرد از بدن جدا شود و جسم خودش را ببیند، به این پدیده اتو اسکوپی می گویند و رایج ترین نوع تجربه برون فکنی روحی است .
2). سفرهای روحی دنیوی:بعد از اتواسکوپی، سوژه می تواند از مکان (منزل) خارج شده و در دنیای مادی به فواصل دور برود.
3). سفرهای روحی اثیری:پس از سفر در دنیای خاکی و پیشرفت در تمرینات، می توان به عالم اثیری که جایگاه موجودات غیر فیزیکی و ارواح است سفر کرد. تا به حال چند نفر از شاگردانم که مدیوم بودند موفق شدند در عالم اثیری پروازهای روحی داشته باشند.
خطرات پرواز روح
1). یکی از عمده ترین خطرات برون فلکی و پرواز روح آن است که کالبد اختری فرد پس از خارج شدن تحت تاثیر ارواح خبیث و نیروهای منفی که در بُعد اثیری هستند قرار بگیرد و شخص بدون اینکه از این تأثیرات منفی آگاه باشد پس از برگشت به جسم فیزیکی، حس می کند روح وجسمش آسیب دیده اند. برای حفاظت از این گونه تأثیرات منفی، 2 عمل باید انجام داد: الف) بستن حصار و پوشش محافظتی اطراف بدن و هاله ب)گرفتن راهنمای روحی

2). از دیگر خطرات پرواز روح، تمرین از طریق کتاب یا CD است. کسانی که بدون استاد،تمرین پرواز روح انجام میدهند، ممکن است در حالت خلسه عمیق، شدیداً از این بترسند که دیگر به جسم برنگردند که همین امر باعث می شود پریسپری صحیح به جسم برنگردد یا یکی از ریسمانهای نقره ای پاره شود. به این دلیل، بنده شخصاً افرادی را دیده ام که بعلت پرواز روحی بدون استاد، در زندگی عادی به حالت اغماء رفته یادچارمشکلات دیگرشده اند. پس سعی کنید حتماً زیر نظر استاد برون فکنی را بیاموزید.

اگر مایل به دریافت کتاب وسی دی های نگارنده بوده یا سوالی دارید و یا قصد فراگیری رشته های متافیزیک:هیپنوتیزم ،مدی تیشن ، تله پاتی،پرواز روح و...زیر نظرنگارنده داشته باشید،می توانید با شماره: 09173151460 تماس بگیرید.

99

93/11/13::: 11:38 ص
نظر()
  
  

فوائد روشهای متافیزیک در معالجه بیماران
به قلم: مهران موللی (مربی متافیزیک)


امروزه دراثر پیشرفتهای سریع در تکنولوژی وصنعت، چون انسان نمی تواند از نظر ذهنی خودش را با این پیشرفتها هماهنگ کند، روزبروز بر تعداد بیماران روان تنی (بیماریهایی که در اثر ذهن ناشی میشوند) درجهان افزوده می شوند.اکنون به اثبات رسیده 90 درصداز کل بیماریهای جسمی وبویژه لاعلاج مثل:سرطان،دیابت ناشی از افکار و ذهن است.بعلت عوارض زیاد داروهای شیمیایی وعملهای جراحی بر انسان،اکنون کشورهای غربی اغلب به درمانهای طبیعی بویژه شاخه های مختلف متافیزیک که به آن،طب حاشیه یا طب مکمل می گویند،روی آورده اند وهمچنین سازمان بهداشت جهانی در سال 2007تمام کشورها را ملزم به استفاده از روش های طب مکمل و ترکیب آنها با پزشکی نوین در سیستم درمانی هر کشور نموده است. طب مکمل شامل:هیپنوتیزم، مدی تیشن،یوگا،گیاه درمانی،طب سوزنی وغیره می باشد.
بدین علت است که: که در دانشکده های پزشکی کشورهای پیشرفته آمریکایی و اروپایی روش های طب مکمل را بصورت دوره های آموزشی تدریس می کنند.درنتیجه چون این روشهای طبیعی بدون عوارض و بسیار موثرتراست، در کشورهای غربی بیماران اغلب به مطبهای متخصصین طب مکمل و متافیزیک مراجعه می کنند.وقتی یک بیمار به نزد، یک پزشک غربی که به طب مکمل ومتافیزیک تسلط دارد می رود،پزشک مذکور برای درمان،تمام جنبه های وجودی و زندگی بیمار را در نظر می گیرد نه فقط جسم را. بعبارتی جنبه های:احساسی،ذهنی،جسمی،اجتماعی،محیطی و تغذیه بیمار بررسی می شوند.2 جنبه بسیار مهم در این جنبه ها ذهن و تغذیه است.مثلا:بیماری زخم معده می تواند بعلت افکار منفی و تغذیه باشد.


بنده بعنوان یک متخصص متافیزیک که حدود 24 سال در این زمینه فعالیت دارم برای درمان یک بیماری تمام جنبه های بیمار را مورد بررسی قرار می دهم بویژه ذهن و تغذیه.چون انسانها دارای4 مزاج مختلف هستند، ازاینرو غذایی که میتواند برای شما مفید باشد، می تواند برای دیگری مضر باشد.چون غذا می تواند بر:خلق وخو،افکار وجسم تاثیربگذارد، غذاها باید بعنوان دارو در نظر گرفته شوند.اما متاسفانه پزشکان ایرانی فقط جسم بیمار را بررسی می کنند و سپس مقداری داروی شیمیایی تجویز می کنند و روانکاوان ایرانی هم به جای روان درمانی موثر و اصولی پیوسته به ساعت نگاه می کنند تا بیمارفعلی برود و بیمار بعدی بیاید.ازاینرو می بینیم که بیماران ایرانی بویژه بیماران فکری هیچ نتیجه ای از روشهای طب رایج و داروها نمی گیرند.تابحال صدها بیمار فکری نزد من آمده و از غیر موثر بودن شیوه درمانی روانپزشکان شاکی بودند. واقعا چرا پزشکان ایرانی از شیوه های طبیعی طب مکمل و متافیزیک در حرفه شان استفاده نمی کنند؟

اگر مایل به دریافت کتاب وسی دی های نگارنده بوده یا سوالی دارید و یا قصد فراگیری رشته های متافیزیک:هیپنوتیزم ،مدی تیشن ، تله پاتی و...زیر نظرنگارنده داشته باشید،می توانید با شماره: 09173151460 تماس بگیرید.


  
  

دلایل علمی بودن و اثبات روشهای متافیزیک
به قلم: مهران موللی (مربی متافیزیک در شیراز)


     متاسفانه در ایران حتی افراد تحصیلکرده نیز به علوم متافیزیک شک دارند، از اینرو: این مقاله را برای اثبات حقانیت و علمی بودن روشهای مختلف متافیزیک مثل:هیپنوتیزم،مدی تیشن،انرژی درمانی و غیره می نویسم.باشد که افراد شکاک نیز به این روشها اعتقاد بیاورند:


1)اثبات انرژی درمانی: انرژی درمانی صدردصد پایه علمی دارد. چون انسان اصولاً انرژی است و ما در دنیایی مملو از انرژی های مختلف زندگی می کنیم. انرژی هایی نظیر: انرژی گرمایی، صوتی، الکترومغناطیسی و ...
درفیزیک قانونی وجود دارد به نام " قانون پایداری ماده و انرژی" که می گوید« تمام چیزها در عالم از انرژی ساخته شده و انرژی در طبیعت نه از بین می رودو نه ایجاد می شود، بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می گردد». به عبارتی انرژی در جهان دائماً در حال تبدیل و تغییر است.انرژی درمانی سابقه ای به درازی عمر بشر دارد. شما معمولاً اگر قسمتی از بدنتان درد بگیرد ناخودآگاه کف دستان خود را بر روی آن ناحیه می گذارید. یکی دیگر از دلایل مهمی که ثابت می کند انسان انرژی دارد و می توان از طریق انرژی درمانی افراد بیمار را مداوا کرد، تأثیرات آهن ربا بر سلامتی انسان است. وقتی که آهن ربا در تماس با قسمتی از بدن بیمار قرار می گیرد، سلولها و اندام های آن بخش از بدن بیمار مجدداً تعادل و سلامتی خود را به دست می آورند. ثابت شده امواج الکترو مغناطیسی موجود در آهن ربا قادر است به عمق سلولهای بدن انسان یا هر جاندار دیگری نفوذ کرده و باعث سلامتی و نشاط در آن موجود شود. وقتی آهن ربا که فلزی سخت است می تواند بر سلامتی انسان تأثیر بگذارد، مطمئناًانسان دیگری هم می تواند.
همچنین انرژی: خورشید، ماه و دیگر ستارگان بر انسان و سلامتی فرد تأثیرات زیادی دارند. به عنوان نمونه: نور خورشید حاوی انرژی های مثبتی است که باعث تقویت و از بین بردن بیماری در فرد شده و نور ماه در شب چهاردهم و زمانی که قرص ماه کامل می شود بر انسان تأثیر منفی گذاشته به نحوی که تحقیقات نشان می دهد آمار تصادفات و اتفاقات ناگوار در این شب افزایش می یابند.هزاران کتاب، رساله و مقاله علمی درباره اینکه انسان انرژی داشته و می تواند انرژی را گرفته و از خود نیز خارج کند و اینکه تحت تأثیر انرژیهای افراد دیگر و طبیعت قرار بگیرد به زبان های مختلف به رشته تحریر درآمده، ولی چرا بعضی ها نمی خواهند آن را باور کنند، این دیگر مشکل آنهاست.


2)سازمان بهداشت جهانی در سال 2007 به روش‌های متافیزیک مثل: هیپنوتیزم و ریکی، عنوان «طب مکمل» یا «طب موازی» اطلاق نمود و سازمان بهداشت جهانی بعلت فوائد زیاد طب مکمل، تمام کشورها را ملزم به استفاده از روش‌های طب موازی و ترکیب آنها با پزشکی نوین در سیستم درمانی هر کشور نموده است.

 

3)افزایش چشمگیر و روزافزون استفاده از روش های طب مکمل و متافیزیک در سیستم درمانی و پزشکی کشورهای جهان نظیر: آمریکا، آلمان، انگلیس، چین، بلژیک و . . . بطوری که امروزه در آمریکا 2 مر کز بزر گ تدریس علوم باطنی و متافیزیک مشغول فعالیت هستند:
الف) «دانشکده هنرهای درمانی» در شهر «سانتامونیکا» نزدیک شهر لوس آنجلس
ب) «دانشگاه متافیزیک» در شهر لوس آنجلس. در این دانشگاه، دانشجویان پس از طی یک دوره 4 ساله به دریافت دکترای P.H.D نائل می شوند. رشته های تدریسی در این دانشگاه عبارتند از: هیپنوتیزم، یوگا، طب فشاری، انرژی درمانی و . . . پس از فارغ التحصیل شدن، دانشجو می‌تواند مطبی تاسیس و بیمارانش را بدون تجویز دارو، درمان کند.


4) تمایل و علاقه مراکز علمی و دانشگاهی معتبر جهان به تحقیق و بررسی روش های متافیزیکی. بعنوان نمونه: دانشکده های «هاروارد» و «استانفورد» آمریکا تحقیقات مهم و با ارزشی درباره فوائد و کاربردهای علوم باطنی و متافیزیک انجام داده و دانشمندانی نظیر: «هیلگارد» در تفسیر و گسترش این علوم، کمک های با ارزشی انجام داده اند. مثلاً: دانشگاه «هاروارد» پس از 20 سال تحقیق و بررسی درباره فوائد تنفس های عمیق به نتایج درخشانی دست یافته است.


5) تاثیرات و فوائد زیاد علوم باطنی که مردم سر اسر جهان از این روش ها گرفته اند. بعنوان نمونه: دکتر "میلتون اریکسون" با روش هیپنوتیزم تا بحال هزاران نفر را در آمریکا معالجه کرده است. همچنین، هر سال، صدها کتاب درباره علوم باطنی و فوائد آن توسط، پزشکان و متخصصین دانشگاهی در جهان به زبان های مختلف چاپ می شوند.


6) اختراع دستگاه هایی نظیر: عکسبرداری کریلیان و دستگاه ویدئویی هاله، که از هاله اطراف بدن و 7 چاکرا (که غیر قابل دیدن هستند) عکس می گیرد. همچنین دستگاه: E. V. P که می تواند صدای ارواح و مردگان را دریافت و ضبط کند)


7)علم فیزیک کوانتوم که ذرات زیر اتمی را بررسی می کند و توانسته تمام پدیده های عجیب و شگفت انگیز ماورائی را به اثبات برساند، پدیده هایی نظیر:پرواز جسم، تصرف در ماده، تله پاتی، آینده نگری و غیره .

دلائلی که بیان شد، امروزه رشته های متافیزیک و ماوراء الطبیعه را بعنوان علومی مفید درجهان به اثبات رسانده است.البته همیشه در هر زمان و در هر شغلی افرادی فریبکار وجود دار ند که خود را متخصص آن حرفه می دانند و این، امری عادی و طبیعی است. متاسفانه در علوم باطنی نیز افرادی در جهان بوده و هستند که بدون تجربه کافی، خود را خبره می دانند. بنده در روزنامه ها بارها خوانده ام که افرادی به دروغ، خود را دکتر یا استاد دانشگاه معرفی و عاقبت دستگیر شده اند.

اگر مایل به دریافت کتاب وسی دی های نگارنده بوده یا سوالی دارید و یا قصد فراگیری رشته های متافیزیک:هیپنوتیزم ،مدی تیشن ، تله پاتی و...زیر نظرنگارنده داشته باشید،می توانید با شماره: 09173151460 تماس بگیرید.

99

93/11/13::: 11:32 ص
نظر()
  
  

 

مهران موللی , mehran1700
 

مربی ورزش های رزمی(وینگ چون - چی کنگ - اسکریما )
و متافیزیک ( انواع مدی تیشن - خود هیپنوتیزم - استادی هیپنوتیزم - ریکی - تله پاتی - چشم سوم - ... )
برگذاری دوره های عملی

* و برای اولین بار در ایران (به غیر از آموزش حضوری ) آموزش متافیزیک از طریق ارتباط تلفنی برای عزیزان شهرستانی که قادر نیستند در کلاسهای حضوری شرکت کنند*
زیر نظر: مهران مُوَلَلی با 24سال سابقه (از سال 1370) در متافیزیک و علوم درونی تلفن تماس: 09173151460
نویسنده/مترجم
نویسنده کتابهای:
1- اسرار اجابت خواسته ها از طریق متافیزیک و ذکر
2- در محضر استاد متافیزیک
3- اسرار تغییرات مثبت از طریق هیپنوتیزم و مدی تیشن
4-طریقت کمال در متافیزیک و عرفان
5-تقویت نیروهای مافوق طبیعی
6-راه موفقیت از طریق نیروهای درونی
7-ماوراءذهن

8-بروسلی چه می گوید( ترجمه)
9-آموزش مبارزه در کونگ فو(ترجمه)
10-دائرة المعارف مسابقات آزاد رزمی جهان(گردآوری و ترجمه)