سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :2
کل بازدید :32437
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/2/4
12:29 ع

چرا قانون جذب برای افراد بسیاری نتیجه بخش نیست؟
به قلم: مهران موللی
بعنوان یک مربی متافیزیک که بیش از 20 سال در این زمینه فعالیت دارم، می خواهم رازهایی ناگفته درباره فیلم راز و قانون جذب را برای شما عزیزان بگویم که می تواند برای کسانی که مایلند سریعا به آرزوهایشان برسند، بسیار مفید باشد.بنده با تحقیقات و بررسیهای فراوان درباره قانون جذب و گفتگو با افرادی که در کلاسهای موفقیت شرکت کرده اند، به نتایج مهم و مفیدی رسیده ام که برایتان شرح میدهم:
اولا:افراد بسیاری که در کلاسهای موفقیت شرکت می کنند،البته دارای روحیه و امید زیادی برای رسیدن به خواسته هایشان می شوند، اما این امید و روحیه هر لحظه با هر اتفاقی می تواند از بین برود. به چه دلیل؟ به دلیل قدرت زیاد و منفی بافی های ذهن(ضمیر)ناخودآگاه بر انسان.
ثانیا:تعداد کمی از افرادی که در کلاسهای موفقیت شرکت می کنند نتیجه دلخواه را می گیرند،چرا؟به علت دلایل زیر،تنها قانون جذب نمی تواند شما را سریعا به خوسته ها و اهدافتان برساند:
1)اثبات شده برای کسب خواسته ها،باید98درصد از ذهن استفاده کرد وتنها2درصداقدام عملی لازم است.ولی خیلی هافکر می کنند تنها باتصویر سازی آرزوها،می توانند به هر هدفی برسند.این، طرز فکر اشخاص تنبل و تن پرور است.درست است که قانون جذب بر تصویر سازی ذهنی تاکید زیادی دارد، ولی اگر هیچ عملی(حداقل همان2درصد)انجام نگیرد،هیچ خواسته ای بدست نمی آید.
2)یکی از اصول قانون جذب آن است که بایدفقط به موارد و چیزهای مثبت فکر کرد و اگر به چیزهای منفی فکر کنید،چیزهای منفی هم جذب شما می شوند.اما در قانون جذب هیچ راه عملی برای مدیریت و کنترل ذهن ارائه نمی شود.ولی بوسیله تمرینات عملی مدی تیشن میتوان ذهن را کنترل کرد.
3)چون ضمیر ناخودآگاه90 درصدبر جسم و ذهن انسان تسلط دارد و همین ضمیر ناخودآگاه است که باید برای شما تولید باورجدید و روحیه شاد کند،ودر حالت بیداری و عادی شما هر قدرهم که جملات تاکیدی را تکرار کنید،با انتقادهاو منفی بافی های ضمیر ناخودآگاه مواجه می شوید که اجازه نمی دهدشما به اهدافتان برسید.مثلا:در حالت ناامیدی(که این حالت را ضمیر ناخودآگاه تولید کرده) هرقدر هم که تکرار کنید"من شاد هستم" چون ضمیر ناخودآگاه قوی تر است، شما با تکرار این عبارات تاکیدی شاد نمی شوید.از اینرو،برای تاثیر و کنترل ضمیر ناخودآگاه که دائما منفی بافی می کند، سریعترین روش هیپنوتیزم است که متاسفانه در قانون جذب،اصلا به این مورد اشاره نشده است .
4)چون ارتباط با کائنات یکی از اصول مهم قانون جذب است و در حالت عادی که فرکانس وجودی انسان پائین می باشد،ارتباط با کائنات بسیار کم است و متاسفانه در قانون جذب هیچ راه عملی برای نزدیکی بیشتر با کائنات ارائه نشده، از اینرو:تنها شیوه ای که شما می توانید با کائنات ارتباط نزدیک و عمیقی داشته باشید" خلسه" است که تنها از طریق هیپنوتیزم و مدی تیشن امکان پذیر است.
نتیجه آنکه:اگر قانون جذب با تمرینات عملی مدی تیشن و هیپنوتیزم ترکیب گردد، نتیجه بخش و مفید بوده و می تواند شمارا سریعا به خواسته ها وآرزوهایتان برساند.بعبارتی:رسیدن به خواسته ها از طریق قانون جذب مثل مسافرت با اتومبیل و از طریق مدی تیشن و هیپنوتیزم مثل مسافرت با هواپیماست.

اگر مایل به دریافت کتاب وسی دی های متافیزیک به قلم نگارنده بوده یا سوالی دارید و یا قصد فراگیری ر شته های متافیزیک:هیپنوتیزم ،مدی تیشن ، تله پاتی و...زیر نظرنگارنده داشته باشید،می توانید با شماره: 09173151460 تماس بگیرید.


93/11/13::: 11:40 ص
نظر()