سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :2
کل بازدید :32512
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/2/14
6:7 ع

فوائد روشهای متافیزیک در معالجه بیماران
به قلم: مهران موللی (مربی متافیزیک)


امروزه دراثر پیشرفتهای سریع در تکنولوژی وصنعت، چون انسان نمی تواند از نظر ذهنی خودش را با این پیشرفتها هماهنگ کند، روزبروز بر تعداد بیماران روان تنی (بیماریهایی که در اثر ذهن ناشی میشوند) درجهان افزوده می شوند.اکنون به اثبات رسیده 90 درصداز کل بیماریهای جسمی وبویژه لاعلاج مثل:سرطان،دیابت ناشی از افکار و ذهن است.بعلت عوارض زیاد داروهای شیمیایی وعملهای جراحی بر انسان،اکنون کشورهای غربی اغلب به درمانهای طبیعی بویژه شاخه های مختلف متافیزیک که به آن،طب حاشیه یا طب مکمل می گویند،روی آورده اند وهمچنین سازمان بهداشت جهانی در سال 2007تمام کشورها را ملزم به استفاده از روش های طب مکمل و ترکیب آنها با پزشکی نوین در سیستم درمانی هر کشور نموده است. طب مکمل شامل:هیپنوتیزم، مدی تیشن،یوگا،گیاه درمانی،طب سوزنی وغیره می باشد.
بدین علت است که: که در دانشکده های پزشکی کشورهای پیشرفته آمریکایی و اروپایی روش های طب مکمل را بصورت دوره های آموزشی تدریس می کنند.درنتیجه چون این روشهای طبیعی بدون عوارض و بسیار موثرتراست، در کشورهای غربی بیماران اغلب به مطبهای متخصصین طب مکمل و متافیزیک مراجعه می کنند.وقتی یک بیمار به نزد، یک پزشک غربی که به طب مکمل ومتافیزیک تسلط دارد می رود،پزشک مذکور برای درمان،تمام جنبه های وجودی و زندگی بیمار را در نظر می گیرد نه فقط جسم را. بعبارتی جنبه های:احساسی،ذهنی،جسمی،اجتماعی،محیطی و تغذیه بیمار بررسی می شوند.2 جنبه بسیار مهم در این جنبه ها ذهن و تغذیه است.مثلا:بیماری زخم معده می تواند بعلت افکار منفی و تغذیه باشد.


بنده بعنوان یک متخصص متافیزیک که حدود 24 سال در این زمینه فعالیت دارم برای درمان یک بیماری تمام جنبه های بیمار را مورد بررسی قرار می دهم بویژه ذهن و تغذیه.چون انسانها دارای4 مزاج مختلف هستند، ازاینرو غذایی که میتواند برای شما مفید باشد، می تواند برای دیگری مضر باشد.چون غذا می تواند بر:خلق وخو،افکار وجسم تاثیربگذارد، غذاها باید بعنوان دارو در نظر گرفته شوند.اما متاسفانه پزشکان ایرانی فقط جسم بیمار را بررسی می کنند و سپس مقداری داروی شیمیایی تجویز می کنند و روانکاوان ایرانی هم به جای روان درمانی موثر و اصولی پیوسته به ساعت نگاه می کنند تا بیمارفعلی برود و بیمار بعدی بیاید.ازاینرو می بینیم که بیماران ایرانی بویژه بیماران فکری هیچ نتیجه ای از روشهای طب رایج و داروها نمی گیرند.تابحال صدها بیمار فکری نزد من آمده و از غیر موثر بودن شیوه درمانی روانپزشکان شاکی بودند. واقعا چرا پزشکان ایرانی از شیوه های طبیعی طب مکمل و متافیزیک در حرفه شان استفاده نمی کنند؟

اگر مایل به دریافت کتاب وسی دی های نگارنده بوده یا سوالی دارید و یا قصد فراگیری رشته های متافیزیک:هیپنوتیزم ،مدی تیشن ، تله پاتی و...زیر نظرنگارنده داشته باشید،می توانید با شماره: 09173151460 تماس بگیرید.