سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :5
کل بازدید :32451
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/2/6
8:31 ص


رازهایی از قانون جذب
به قلم: مهران موللی (مربی متافیزیک درشیراز)


بعلت آنکه فیلم راز (که درباره قانون جذب است) را افرادی از کشورهای غربی تولید کرده اند، چند اصل مهم معنوی و عرفانی در آن گفته نشده که برای شما عزیزان تشریح می کنم:
1)نیروی جبر:در قانون جذب از نیروی جبر(قضا و قدر) صحبتی نشده است.بعبارتی: نیرویی که می تواند تمام محاسبات انسان را از بین ببرد.مثلا: شمابرای تفریح در خارج از شهر برنامه ریزی کرده اید که ناگهان اتومبیل شما خراب می شود ، یا فردی از خانواده شما بیمار می گردد و دیگر نمی توانید از شهر خارج شوید. این ، همان جبر و قضا و قدر است.بعبارتی: در اینجا تقدیر بر تدبیر پیروز شده است. نیروی عظیم جبر در واقع از جانب کا ئنات است و علت عدم همکاری این نیرو در جهت رسا ندن شما به خواسته ها 2 علت دارد:
الف)کارما:کارما یعنی پاداش یا کیفر اعمالی که انسان انجام داده است.اگر کسی گناهان زیادی مر تکب شده باشد و بخواهد طبق قانون جذب بوسیله تصویر سازی در زند گی موفق و خوشبخت شود، سخت در اشتباه است.چون کائنات بعلت گناهانش ابتدا او را مجازات می کند ، پس از آن که بدهی خود را به کائنات پس داد،می تواند بوسیله تصویر سازی به خواسته اش برسد.
ب)صلاح انسان:شاید برای شما اتفاق افتاده که چیزی را بخواهید که برایتان مضر باشد و یااینکه چیزی را نخواهید که نفع شما در آن باشد ، ولی شما آن را ندانید و تنها کائنات است که از این موضوع خبر دارد، پس در صورتی که با اجرای قانون جذب به خواسته تان نرسید، شاید صلاح شما در آن باشد.
2)بخشش: پرداخت صدقه و کمک به فقرا در فرهنگ ایران ریشه های عمیقی دارد، حتی در دین مسیحیت، حضرت عیسی (ع) فرموده:" بدهید تا دریافت کنید" پس اگر می خواهید سریعتر آرزوهایتان برآورده شود، حداقل1 دهم یا عشریه مال خود را به فقرا دهید. هرقدربخشش کنید در واقع با خدا و کائنات معامله کرده اید و چند برابر آن را بصورت مالی یا گشایش مشکلات دریافت خواهید نمود.
3)نیروی عشق: انرژی عشق وقتی فعال گردد، می تواند هر غیر ممکنی را ممکن ساخته و معجزه کند. نیروی عشق زمانی فعال می شود که شما همه انسانها و موجودات را دوست داشته باشید، حتی کسانی که به شما بدی کرده باشند. انرژی عشق اصولا 6 هزار بار از قدرت ذهن قوی تر است.بهترین حالتی که می توان عشق را برای تمام انسانها و موجودات ارسال کرد ، مدی تیشن می باشد. اگر عشق را در مدی تیشن برای دیگران بفرستید ، مثل عمل بخشیدن ، نیرویی چند برابر قوی تر را دریافت خواهید کرد و شما می توانید از این نیروی عظیم استفاده نموده و به خواسته هایتان برسید.


اگر مایل به دریافت کتاب وسی دی های متافیزیک به قلم نگارنده بوده یا سوالی دارید و یا قصد فراگیری ر شته های متافیزیک:هیپنوتیزم ،مدی تیشن ، تله پاتی و...زیر نظرنگارنده داشته باشید،می توانید با شماره: 09173151460 تماس بگیرید.

99

93/11/13::: 11:42 ص
نظر()