سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :6
کل بازدید :32331
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/1/10
2:56 ص

دلایل علمی بودن و اثبات روشهای متافیزیک
به قلم: مهران موللی (مربی متافیزیک در شیراز)


     متاسفانه در ایران حتی افراد تحصیلکرده نیز به علوم متافیزیک شک دارند، از اینرو: این مقاله را برای اثبات حقانیت و علمی بودن روشهای مختلف متافیزیک مثل:هیپنوتیزم،مدی تیشن،انرژی درمانی و غیره می نویسم.باشد که افراد شکاک نیز به این روشها اعتقاد بیاورند:


1)اثبات انرژی درمانی: انرژی درمانی صدردصد پایه علمی دارد. چون انسان اصولاً انرژی است و ما در دنیایی مملو از انرژی های مختلف زندگی می کنیم. انرژی هایی نظیر: انرژی گرمایی، صوتی، الکترومغناطیسی و ...
درفیزیک قانونی وجود دارد به نام " قانون پایداری ماده و انرژی" که می گوید« تمام چیزها در عالم از انرژی ساخته شده و انرژی در طبیعت نه از بین می رودو نه ایجاد می شود، بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می گردد». به عبارتی انرژی در جهان دائماً در حال تبدیل و تغییر است.انرژی درمانی سابقه ای به درازی عمر بشر دارد. شما معمولاً اگر قسمتی از بدنتان درد بگیرد ناخودآگاه کف دستان خود را بر روی آن ناحیه می گذارید. یکی دیگر از دلایل مهمی که ثابت می کند انسان انرژی دارد و می توان از طریق انرژی درمانی افراد بیمار را مداوا کرد، تأثیرات آهن ربا بر سلامتی انسان است. وقتی که آهن ربا در تماس با قسمتی از بدن بیمار قرار می گیرد، سلولها و اندام های آن بخش از بدن بیمار مجدداً تعادل و سلامتی خود را به دست می آورند. ثابت شده امواج الکترو مغناطیسی موجود در آهن ربا قادر است به عمق سلولهای بدن انسان یا هر جاندار دیگری نفوذ کرده و باعث سلامتی و نشاط در آن موجود شود. وقتی آهن ربا که فلزی سخت است می تواند بر سلامتی انسان تأثیر بگذارد، مطمئناًانسان دیگری هم می تواند.
همچنین انرژی: خورشید، ماه و دیگر ستارگان بر انسان و سلامتی فرد تأثیرات زیادی دارند. به عنوان نمونه: نور خورشید حاوی انرژی های مثبتی است که باعث تقویت و از بین بردن بیماری در فرد شده و نور ماه در شب چهاردهم و زمانی که قرص ماه کامل می شود بر انسان تأثیر منفی گذاشته به نحوی که تحقیقات نشان می دهد آمار تصادفات و اتفاقات ناگوار در این شب افزایش می یابند.هزاران کتاب، رساله و مقاله علمی درباره اینکه انسان انرژی داشته و می تواند انرژی را گرفته و از خود نیز خارج کند و اینکه تحت تأثیر انرژیهای افراد دیگر و طبیعت قرار بگیرد به زبان های مختلف به رشته تحریر درآمده، ولی چرا بعضی ها نمی خواهند آن را باور کنند، این دیگر مشکل آنهاست.


2)سازمان بهداشت جهانی در سال 2007 به روش‌های متافیزیک مثل: هیپنوتیزم و ریکی، عنوان «طب مکمل» یا «طب موازی» اطلاق نمود و سازمان بهداشت جهانی بعلت فوائد زیاد طب مکمل، تمام کشورها را ملزم به استفاده از روش‌های طب موازی و ترکیب آنها با پزشکی نوین در سیستم درمانی هر کشور نموده است.

 

3)افزایش چشمگیر و روزافزون استفاده از روش های طب مکمل و متافیزیک در سیستم درمانی و پزشکی کشورهای جهان نظیر: آمریکا، آلمان، انگلیس، چین، بلژیک و . . . بطوری که امروزه در آمریکا 2 مر کز بزر گ تدریس علوم باطنی و متافیزیک مشغول فعالیت هستند:
الف) «دانشکده هنرهای درمانی» در شهر «سانتامونیکا» نزدیک شهر لوس آنجلس
ب) «دانشگاه متافیزیک» در شهر لوس آنجلس. در این دانشگاه، دانشجویان پس از طی یک دوره 4 ساله به دریافت دکترای P.H.D نائل می شوند. رشته های تدریسی در این دانشگاه عبارتند از: هیپنوتیزم، یوگا، طب فشاری، انرژی درمانی و . . . پس از فارغ التحصیل شدن، دانشجو می‌تواند مطبی تاسیس و بیمارانش را بدون تجویز دارو، درمان کند.


4) تمایل و علاقه مراکز علمی و دانشگاهی معتبر جهان به تحقیق و بررسی روش های متافیزیکی. بعنوان نمونه: دانشکده های «هاروارد» و «استانفورد» آمریکا تحقیقات مهم و با ارزشی درباره فوائد و کاربردهای علوم باطنی و متافیزیک انجام داده و دانشمندانی نظیر: «هیلگارد» در تفسیر و گسترش این علوم، کمک های با ارزشی انجام داده اند. مثلاً: دانشگاه «هاروارد» پس از 20 سال تحقیق و بررسی درباره فوائد تنفس های عمیق به نتایج درخشانی دست یافته است.


5) تاثیرات و فوائد زیاد علوم باطنی که مردم سر اسر جهان از این روش ها گرفته اند. بعنوان نمونه: دکتر "میلتون اریکسون" با روش هیپنوتیزم تا بحال هزاران نفر را در آمریکا معالجه کرده است. همچنین، هر سال، صدها کتاب درباره علوم باطنی و فوائد آن توسط، پزشکان و متخصصین دانشگاهی در جهان به زبان های مختلف چاپ می شوند.


6) اختراع دستگاه هایی نظیر: عکسبرداری کریلیان و دستگاه ویدئویی هاله، که از هاله اطراف بدن و 7 چاکرا (که غیر قابل دیدن هستند) عکس می گیرد. همچنین دستگاه: E. V. P که می تواند صدای ارواح و مردگان را دریافت و ضبط کند)


7)علم فیزیک کوانتوم که ذرات زیر اتمی را بررسی می کند و توانسته تمام پدیده های عجیب و شگفت انگیز ماورائی را به اثبات برساند، پدیده هایی نظیر:پرواز جسم، تصرف در ماده، تله پاتی، آینده نگری و غیره .

دلائلی که بیان شد، امروزه رشته های متافیزیک و ماوراء الطبیعه را بعنوان علومی مفید درجهان به اثبات رسانده است.البته همیشه در هر زمان و در هر شغلی افرادی فریبکار وجود دار ند که خود را متخصص آن حرفه می دانند و این، امری عادی و طبیعی است. متاسفانه در علوم باطنی نیز افرادی در جهان بوده و هستند که بدون تجربه کافی، خود را خبره می دانند. بنده در روزنامه ها بارها خوانده ام که افرادی به دروغ، خود را دکتر یا استاد دانشگاه معرفی و عاقبت دستگیر شده اند.

اگر مایل به دریافت کتاب وسی دی های نگارنده بوده یا سوالی دارید و یا قصد فراگیری رشته های متافیزیک:هیپنوتیزم ،مدی تیشن ، تله پاتی و...زیر نظرنگارنده داشته باشید،می توانید با شماره: 09173151460 تماس بگیرید.

99

93/11/13::: 11:32 ص
نظر()